Software Gestiune dezvoltat dupa procesele si nevoile companiilor

Software Gestiune dezvoltat dupa procesele si nevoile companiilor

Verifica cu vanzatorul
Publicitate - Asigurari - IT
1 an
România
Bucureşti
44 Vizualizări
ID: 29431
Publicat 1 cu un an în urmă de Ionut Puchianu
Verifica cu vanzatorul
Bucharest, Bucureşti, România
Obțineți direcții →
44 Vizualizări de elemente

Beneficii:

1.Automatizare procese. Sistemul permite înregistrarea și stocarea informațiilor ce stau la baza proceselor (programări, consultații, rețete, clienți).

2.Plata Online sau POS/Casă de Marcat. Plata se poate realiza cu cardul sau numerar online printr-un procesator de plati autorizat sau la locatie prin sistemele de plată POS împreună cu casa de marcat.

3.Administrare De Oriunde. Interfața simplificată permite administrarea întregului sistem de oriunde v-ați afla, de pe tabletă sau laptop.

4.30 zile utilizare gratuită. Încearcă gratuit 30 zile, iar ulterior plătești abonament lunar începând de la 299 lei.

5.Gestiune. Adaugă o cantitate mare de produse în stoc printr-un simplu import de fișier în format Excel.

6.Magazin Online. Sistemul permite crearea unui magazin online cu produsele realizate din stoc, o alternativă simplă și rapidă față de alte CMS-uri.

7.Economisire Timp. Având toate datele și procesele expuse în aceeași platformă cu posibilitatea de a urmări în timp real activitatea vă salvează timp și bani.

Alte beneficii:

a.Programare, Consultație și Rețetă.
b.Rapoarte și Contabilitate.
c.Configurare Module.
d.Mentenanță și Suport inclus pe E-Mail și Telefon.

Citește mai mult

Publicat pe 2023/10/26

Trimite mesajDoar pentru utilizatorii autentificati
Incepe discutia
Utilizatorul este offline
Incepe discutia
Utilizatorul este online

Descriere

Beneficii:

1.Automatizare procese. Sistemul permite înregistrarea și stocarea informațiilor ce stau la baza proceselor (programări, consultații, rețete, clienți).

2.Plata Online sau POS/Casă de Marcat. Plata se poate realiza cu cardul sau numerar online printr-un procesator de plati autorizat sau la locatie prin sistemele de plată POS împreună cu casa de marcat.

3.Administrare De Oriunde. Interfața simplificată permite administrarea întregului sistem de oriunde v-ați afla, de pe tabletă sau laptop.

4.30 zile utilizare gratuită. Încearcă gratuit 30 zile, iar ulterior plătești abonament lunar începând de la 299 lei.

5.Gestiune. Adaugă o cantitate mare de produse în stoc printr-un simplu import de fișier în format Excel.

6.Magazin Online. Sistemul permite crearea unui magazin online cu produsele realizate din stoc, o alternativă simplă și rapidă față de alte CMS-uri.

7.Economisire Timp. Având toate datele și procesele expuse în aceeași platformă cu posibilitatea de a urmări în timp real activitatea vă salvează timp și bani.

Alte beneficii:

a.Programare, Consultație și Rețetă.
b.Rapoarte și Contabilitate.
c.Configurare Module.
d.Mentenanță și Suport inclus pe E-Mail și Telefon.

Faceți cunoștință cu vânzătorul

Ionut Puchianu
1 listări active
Vânzător peronal
Ultimul online 2 ani în urmă
Înregistrat pentru 2 ani

Comentarii (0)

Nici un comentariu nu a fost adăugat încă
Începeți chat-ul Trimiteți un mesaj
Sunteți un vânzător profesionist? Creați un cont