Cautam o persoana responsabila, atenta la detalii pentru activitate de birou.
Obligatoriu experienta intr-o firma de transport international!
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită
- atenție către detalii
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- introduce, valideaza si prelucreaza date (incasari) in programului informatic al societatii;
- verifica datele introduse cu datele din documentele primite sau emise;
- lucreza cu documente specifice: facturi, chitante, extrase bancare, dispozitii de plata si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare;
- urmareste soldului clientilor si contacteaza debitorilor restanti (email, telefonic) in vederea efectuarii platilor;
- pregateste si transmite informari de plata catre debitorii restanti;
- negociaza cu debitorii in vederea recuperarii sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale;
- identifica si propune clienti rau platnici in vederea inceperii procedurilor de recuperare pe cale juridica;
- ofera informatii i suport necesar clienților/debitorilor;
- indosarieaza si arhiveaza documente.
Detalii la tel +40 770 157 433
Publicat pe 2023/10/26
Cautam o persoana responsabila, atenta la detalii pentru activitate de birou.
Obligatoriu experienta intr-o firma de transport international!
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită
- atenție către detalii
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- introduce, valideaza si prelucreaza date (incasari) in programului informatic al societatii;
- verifica datele introduse cu datele din documentele primite sau emise;
- lucreza cu documente specifice: facturi, chitante, extrase bancare, dispozitii de plata si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare;
- urmareste soldului clientilor si contacteaza debitorilor restanti (email, telefonic) in vederea efectuarii platilor;
- pregateste si transmite informari de plata catre debitorii restanti;
- negociaza cu debitorii in vederea recuperarii sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale;
- identifica si propune clienti rau platnici in vederea inceperii procedurilor de recuperare pe cale juridica;
- ofera informatii i suport necesar clienților/debitorilor;
- indosarieaza si arhiveaza documente.
Detalii la tel +40 770 157 433